Дистанційне навчання
Новини ліцею
→Відкритий урок за темою: «Нарізування внутрішньої різьби».
→Відкритий урок на тему: «Оздоблення поверхонь гіпсокартонними листами»
→Маріупольський ПЛБ на святкуванні дня міста
→Перший дзвоник у МПЛБ
→Маріупольський професійний ліцей будівництва запрошує на навчання
→Щорічний обласний огляд-конкурс з декоративно-прикладної та фототворчості у ПТНЗ Донецької області
→Щорічний обласний огляд-конкурс самодіяльної художньої творчості у ПТНЗ Донецької області
→Чистий четвер-чисте місто
→Всесвітній день охорони праці
→Міська спартакіада серед учнів ПТНЗ з настільного тенісу та шахів.
→Всеукраїнський конкурс фахової майстерності серед учнів ЗП (ПТ) О з професії "Муляр"
→ІІ етап щорічного обласного конкурсу художньої самодіяльності
→Семінар-практикум на тему "Інновації в професійному просторі за будівельним напрямком"
→Інформація щодо проведення круглого столу
→"Кухарів вмілі руки можуть диво створити!"
Відкритий бінарний урок "Естетизм Оскара Уальда"

06.04.2016 у Маріупольському професіному ліцеї будівництва відбувся бінарний урок з використанням інтерактивених форм роботи та елементів інтеграції історії та зарубіжної літератури за темою "Естетизм Оскара Уальда, iмпресiонiстичнiсть стилю  часів вікторианської епохи ХІХ ст., за романом «Портрет  Дорiана Грея»". Урок проводився з групою 1 курсу № 24 за професією "Кухар. Кондитер".

На уроці було продовжено знайомство з творчістю відомого британського письменника Оскара Уальда, яка стала новою віхою у розвитку европейського символізму. Були застосовані іноваційні методи та прийми навчання, здіснене поєднання пошукової і творчої діяльності  учнів. Урок проходив з урахуванням індивідуальних особливостей учнів. потрібно відзначити педагогічну майстерність викладачів в особистісно-орієнтованому підході до учнів, вихованню в них особистої відповідальності.Застосовані на уроці методи сприяли прибанню глибоких і міцних знань, усному використанню їх у навчальному процесі і розширенню кругозору учнів.

На уроці були використані парадоксальні ситуації, несподівані порівняння, вирішенняі проблемних ситуацій.

Потрібно відзначити повноту висвітлення теми, доступність поясненя важливих запитань, логічність, переконливість, образність викладання.


Опитування
Чому ліцей будівництва
Всього відповідей: 98